Federico Messina
Angestellt, Customer Success Manager, Xeneta
Bis 2018, International Business Administration, Universidad de la Marina Mercante
Berlin, Deutschland
Werdegang
Berufserfahrung von Federico Messina
4 Jahre und 2 Monate, Aug. 2016 - Sep. 2020
International Sales Manager
Monllor SRL
• Manage key enterprise accounts concurrently & strategically. • Forge long-term relationships with customers and suppliers. • Develop and conduct sales projects thru its entire process. • Work across different teams to drive problem resolution and deliver a state-of-the-art result. • Elaborate technical and commercial proposals for public tenders. • Work under pressure in order to meet specific deadlines. • Ensure growth by increasing the total amount of sales leads.
3 Jahre und 1 Monat, Jan. 2013 - Jan. 2016
Logistics Analyst
ATC Cargas SRL
• Customer service representative. • Domestic logistics coordination. • Artwork export paperwork.
Ausbildung von Federico Messina
2 Jahre und 10 Monate, März 2016 - Dez. 2018
International Business Administration
Universidad de la Marina Mercante
2 Jahre und 10 Monate, März 2013 - Dez. 2015
Foreign Trade
ICBC Foundation
Sprachen
Spanisch
Muttersprache
Englisch
Fließend
Italienisch
Fließend
Chinesisch
Grundlagen
Deutsch
Grundlagen