Malte Abele
Angestellt, Lead IT Process & Solution Management Online & Mobile domain (ITSM), REWE digital
Köln, Deutschland
Werdegang
Berufserfahrung von Malte Abele
Bis heute 6 Monate, seit Jan. 2024
Lead IT Process & Solution Management Online & Mobile domain (ITSM)
REWE digital1 Jahr und 2 Monate, Mai 2015 - Juni 2016
Shiftlead & Specialist Incident Management
HCL GmbH
Teamlead function, Specialist Incident Management, 1st / 2nd Level Support, Network Monitoring & Support, Citrix Support, mobile Solutions, Troubleshooting, ADS, Cordaware Administration,
5 Jahre und 8 Monate, Sep. 2009 - Apr. 2015
Specialist Incident Management
HAVI Logistics BS GmbH
Specialist Incident Management, 1st / 2nd Level Support, Network Monitoring & Support, Citrix Support, mobile Solutions Troubleshooting, ADS
1 Jahr und 6 Monate, März 2008 - Aug. 2009
IT Support / Mobile Solution, UHD / CSD / VPN
HP ( ehemals EDS)
6 Jahre und 3 Monate, 2002 - März 2008
IT Support / Mobile Solutions /POS / VPN
Vodafone D2 GmbH / Vodafone group
Sprachen
Deutsch
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Englisch
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